JokeeneriK.reismee.nl

Het aftellen is begonnen!

Lieve familie, vrienden, kennissen en andere geïnteresseerden!

Na onze fantastische Australië reis in 2014 gaan we dit jaar weer een nieuwe langere trip maken. Maandag 25 november vliegen we naar Nieuw-Zeeland om eind januari op Rarotonga te eindigen. Tuurlijk gaan we ook weer een blog bijhouden en als de wifi het toelaat ook wat foto's plaatsen. Vind je het leuk om op de hoogte te blijven, meld je dan aan voor de mailinglist!

Weet je nog mensen die dit ook graag willen lezen, dan vinden we het leuk als je dit doorstuurt of onze site doorgeeft.

We zien je graag terug op onze reisblog en laat gerust af en toe een berichtje achter!

Groetjes,

Joke en Erik

Sylke .

Heyhey,
Wat super leuk! Heel veel plezier in dit prachtige land en goede reis! Ik ben heel benieuwd naar jullie verhalen en kijk uit naar de mailtjes voor een nieuwe blog.

Liefs,
Sylke

Mellouki

Ha collega,

Een mooie en veilige reis toegewenst. Ik ga jullie graag volgen.

Hartelijks,

Mellouki

Arend

Yess, jullie zitten in het eerste vliegtuig; op weg! Geniet van de reis en dit geweldig mooie land dat zulke goede herinneringen voor ons heeft > inmiddels 20 jaar geleden!

Nigel en Mieke

Goede vlucht(en) toegewenst. Geniet er van. Wij wachten op de mooie verhalen van jullie avontuur.

Moeke-Anneke

De eerste nacht, nog dicht bij huis, is al voorbij. Goed geslapen??
En nu dus al de eerste vlucht. Nog goede reis gewenst.
Liefs

Pama

Liefs vanuit het regenachtige Elden ,

Moeke-Anneke

Nou, de reis is in ieder geval al goed begonnen. Vooral die wandeling op dat kleine eiland lijkt me leuk!!
En ja, Auckland lijkt op een van de vele hedendaagse steden met veel moderne hoogbouw!
Groetjes

Ine & Paul

Natuurlijk willen we op de hoogte blijven en meegenieten!!!
xxx

Kees en Karin van Rooij

White Island is idd nog steeds indrukwekkend prachtig. Hot Water Beach is nu ‘iets’ drukker als toen wij er waren, ha ha. Geniet van Rotorua, neem er de tijd voor, want ieder park daar is anders en indrukwekkend. Enyoj!